onsdag 2 januari 2008

Sådär ja

Nu är vi tillbaka igen. För rätt länge sen. Mitt porslin fanns kvar så jag kompletterade lite trots att det säkert är vansinnigt, men jag tycker det är lika bra att passa på när det är extrapris, så nu står det i diskmaskinen. Hittade dock inget qviltat kuddfodral, var 17 kan man hitta det?? Måste ta mig till Gruvgatan 13 och Ljusgåvan någon dag! Där måste det finnas!

Här kommer länken till min tänkta försäljning på blocket. Kanske gick ut lite för saftigt i pris? Vad tror ni? http://www.blocket.se/vi/14668073.htm?ca=6_s&last=1

Jag är otroligt svag för barnböcker och tänkte visa några riktigt mysiga exemplar här nedan!



Den här boken köpte jag för länge sedan på bokrean ifall att vi någon gång skulle få en egen prins. Och nu ser det ju ut att bli så :-) Nog för att en tjej också kan läsa den här boken, men ni fattar vad jag menar.



Så himla söt bok med ett viktigt budskap nu när lillan ska bli storasyster.



En annan favorit av samma författare. Blir alldeles varm i hjärtat!

Kram på er, och en extra styrkekram till alla som börjat jobba!

Inga kommentarer: