lördag 5 januari 2008

Heldag!



Idag har vi varit i Insjön och Leksand. Lantliv hade som vanligt mycket fint att visa upp, bland annat kudden i soffan som fick följa med oss hem. Precis en sån som jag letat efter!



Det lutar åt att det blir såna här handtag i köket.



Vem har sagt att man bara har mistlar till jul? Pussas gör man ju hela året! Visserligen är inte själva misteln ett krav för just den sysselsättningen, men den är en skön påminnelse. Jag har letat efter en sån här hur länge som helst, och helt plötsligt fanns den bara där! Halleluljah-shopping-moment! Ibland ska man ha tur!

Vi hann inte till Falun, de stängde visst två och vi kom en kvart för sent. Men det gör inget. Följer med M dit nu på fredag i stället och hoppas att den dagen blir bättre än igår :-D

Kramkram!

1 kommentar:

Lime sa...

Heeeej Anna! Va kul att hitta dig här i bloggvärlden. Men i ärlighetens namn kan jag säga att jag inte blev särskilt förvånad. Varför? Jag har ju mina aninag om att du också är "glad i inredning", så att säga :-)

Jag "gjorde Falun" idag. Mycket fint att se som vanligt så du har lite att se fram emot.

Ha en fortsatt skön helg!