tisdag 8 januari 2008

Titta...

...vad bra det skulle bli!



Om man bortser från att dessa kryss är gjorda av frystejp så tycker jag att det blev riktigt tjusigt! Men man kan åtminstone få en känsla för hur det skulle bli. *myser* Pappa - du som är så bra på att snickra! *blink* Och mamma kanske hjälper mig fixa vitt tyg till skåpen. Jag tror att det skulle bli riktigt lyckat!

Har varit och köpt färg till köksbordet också. Till helgen ska M och svärmor köra igång. Hurra!

Till alla som blir drabbade av mitt plötsliga sug för att "boa" - om drygt en månad är bebisen här och då får jag annat att tänka på. Håll ut! Snart är jag som vanligt igen!
Varför får jag känslan av att det bara är min syster som förstår mig. Marie - varför bor vi inte lite närmre? Tänk vad mycket roliga idéer vi skulle kunna genomföra!

Nu ska jag gå upp och måla skötbordet en gång till! Nattnatt!

Inga kommentarer: