torsdag 10 januari 2008

Vi fortsätter med lite badrumsbilder!

Jag tycker om att slutföra sånt jag påbörjat :-) Idag har jag storstädat badrummet, gjort rent vattenlås och torkat ur skåpen. Har även fått hjälp att putsa några fönster samt att spika dit det omtalade krysset till kökssoffan. Är jättenöjd med dagens aktiviteter! Hann även med att träffa Mia och Nora en sväng på kvällskvisten, Thilda fick en så fin snökula i julklapp, bild kommer i morgon!



När man ser den här tavlan så längtar man till Mallis. Klockan påminner en om att man alltid är minst en timma försenad oavsett vad man ska göra...



Hittade en söt mobil i fina färger, samt en nallebjörnsfäll á la Grevinnan och betjänten!



Nytt och fräscht duschdraperi dagen till ära!



Mattan i närbild samt en mås som förirrat sig in i vårt badrum. Tack och lov så slipper man både jobbiga läten och bajs ;-)



Krysset är äntligen på plats! Eller äntligen - jag har ju knappt behövt vänta! Tack pappa, det blev toppenfint! Och mamma är färdig med filten, den blev också kalas!

I morgon är det dags för diskussion om snitt, tänk gärna på oss och skicka lite positiv energi vid elvasnåret sådär. Sen bär det av till Falun, mycket mer angenämt! Gruvgatan - here we come!

Kram och Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*sänder över sträkande tankar till er*
Så fint det blev, visst fanns den där björnen i rosa också? Tycker bestämt att jag har sprungit på den någonstans i nån butik. Kraaam

Annas hjärtan sa...

Stämmer bra det, Ulltussen. Jag köpte både blå och rosa men det blev för mycket i samma rum. Snubbelvarning på huvudet :-) Kramkram!