onsdag 16 januari 2008

Dålig på att uppdatera...

...var jag igår. Vet inte vad jag gjorde faktiskt. Men dagen försvann i ett huj! Hinner inte skriva nu heller, ska gå en trappa upp och märka Thildas kläder. Puh. Jag har märkt ytterkläder och mössor och vantar och det tog typ en timma, det lär väl vara nada om man jämför med alla brallor och tröjor. Menmen, lika bra att börja. Hade tänkt putsa fönster, men det ösregnar idag. Muntert värre.

T var dessutom ledsen idag också när jag lämnade på dagis. Värk i hjärtat!

Kram!



Närbild på ljusslinga i Thildas rum.

2 kommentarer:

Lina sa...

Längtar till lördag! Glömde ringa och påminna dig idag...
Ska jag boka?

Kram

Lina sa...

Kl.15 var den tidigaste som man kan gå på på lördag.
Tror att det var 14:00 förra helgn så jag hoppas det funkar för dig ändå.