fredag 18 januari 2008

It's mine!! http://b.migoalice.se/ Fast vi har inte hämtat den än. Visst är den underbar?! Thilda ska ha den i sitt rum (om det blir bra, annars får jag leta upp en annan plats...) för vi kommer aldrig få plats med ett riktigt skrivbord där inne. Där kan hon sitta och rita, hon som är så himla duktig med sånt. Idag när hon var på farmors jobb så ritade hon hela familjen med ansikte, öga, öga, näsa, mun. Det tror jag är rätt ovanligt för barn som inte ens fyllt två. Jag ska spara några teckningar, och kanske lägga ut på bloggen också så ni får se. Mammas duktiga tjej! Idag efter obligatorisk sångstund och eftermiddagstuppis har vi gjort smoothies. Fast eftersom Thilda inte visste vad det var så kallade vi det för smet. En sak är säker, hon älskar att hålla på i köket! Det är roligt för oss också, alla vet ju hur det är att umgås med någon som är glad och entusiastisk - det smittar av sig! Hon och jag har badat nu, och även då var det jubel. Jag vet inte hur ofta jag säger det, men den här lilla tjejen gör mig till världens lyckligaste! Nattkram!

Inga kommentarer: