söndag 12 juni 2011

Liten byrå!

Jag har hittat världens sötaste lilla byrå! Har ännu inte bestämt säkert i vems rum den kommer hamna, men just nu står den hos Linnah. Egentligen passar den storasyster bäst eftersom den rymmer 15 små fack, perfekta för halsband och studsbollar och läppglans. Jag skrev ut lite etiketter idag på prov och såhär blev det!



15 små fack rymmer den, som sagt


Etiketter på plats


Skulle nästan vilja ha den själv! Hade den fått plats i badrummet skulle vi haft den där inne, sväljer massor av hårspännen och snoddar!

Hur har ni haft det i helgen? Ni är några trogna läsare som kikar in till mig trots att inläggen kommer ganska glest. Vilka är ni? Jag blir ju nyfiken!

Själv så var jag på en utförsäljning igår, härliga butiken Ställ & Såsser i Säter går i graven. Visserligen ny ägare, men jag har på känn att det mesta kommer ändras... Någon dag visar jag bilder på det jag köpte!

Pussåkramheladan!

7 kommentarer:

Lina sa...

Jag kikar in så ofta jag kan, fast det kanske du visste?;)

Annas hjärtan sa...

Härligt att höra Lina! Nu har jag Linaabstinens, måste ses snart!!! Hur är det med lilla Signe som jag inte sett på så länge? Kram!

Kellis sa...

Jag kikar ju in såklart!=) Kram kram/Kathleen

Lina sa...

Det är bra med Signe, hon kryper runt och reser sig mot saker och babblar på som bara den. "Glaj glaj, dla adda" och jag fattar ingenting;) Jag saknar dig jättemycket, men snart är det semester och förhoppningsvis lite mer tid för att ses! Stor kram!

Sofia sa...

Jag och tjejerna följer er så klart! :-)

Madeleine sa...

Helt underbar byrå!
Hur hög är den? Och vart har du hittat den. Såg den på någon internetsida, men finns den här i trakterna?

ps. Jag tycker så mycket om din blogg, den är helmysig och din smak och stil går så bra ihop med min. Blir lika glad varje gång jag ser att du har uppdaterat!

/Madeleine

Annas hjärtan sa...

Hej Madeleine! Å vad glad jag blir, tack snälla! Visst är byrån supermysig? Jag har köpt min hos Calimero i Sågmyra, det är beställningsvara så kontakta Petra i så fall, hon vet vilken det är. Den är ganska dyr tycker jag själv, 1500 men jag hade en rabattkupong på min som gjorde det hela något bättre :-) Måtten är 46 b x 28 h x 42 dj. Ha en fin dag! /Anna