tisdag 28 juni 2011

Brit

Hos lilla svengelska butiken Happy Hedgehog i hantverksbyn hittade jag den här sköningen som fick följa med mig hem.



Frimärken.


Den här hade texten "Make up for lost time" och jag har för mig att de andra två hade "Shower me with love" och "Kiss and make up"





Min parfymflaska kom med på bild, från Burberry. Brittiskt tema idag ;-)


Charmiga detaljer överallt.


 De fanns i olika storlekar och det här var nog mellanstorleken om jag inte helt missminner mig.


Lagom storlek var det också. Jag använder egentligen inte så mycket smink, puder och mascara är det enda jag inte kan leva utan :-) Fast i den här rymdes det lite till.


Visst är den helmysig??


Poststämplar.



Idag ska jag iväg och köpa häftklammer och sprayfärg. Visar mitt senaste projekt så fort det blivit färdigt :-)

Pussåkramheladan!

1 kommentar:

Tiff sa...

You have exceptionally good taste! Love the photos, not just these of course, all of them. Always nice to see you when you pop in Anna! Have a great summer.