tisdag 7 juni 2011

Astrid Lindgrens Värld
Oj vad det var länge sedan jag skrev nu! Vi har varit bortresta ett par dagar och vips så kommer man efter. Eller efter och efter, det finns väl ingen regel för hur ofta man borde blogga egentligen, men nog brukar jag skriva oftare en en gång per vecka! Vi har i alla fall haft det jättebra och hunnit med massor, två besök på Kolmården, ett på Visingsö och i Gränna och så Astrid Lindgrens Värld och däremellan massa trevligt umgänge och många bad i poolen. En riktig toppenhelg för både stora och små!! Jag kan ju inte förneka att ALV smällde rätt högt för min del, och stundtals var det nog jag som uppskattade det mest av alla - när vi kom till Körsbärsdalen till exempel blev jag nästan tårögd, det var precis som man föreställer sig, så himla fint! Där hoppas jag vi alla hamnar en gång. Barnen gillade det också såklart och här kommer en hel massa bilder. Kolla in min egen lilla "Emil" i Katthult med mysse och bysse, och allt ögongodis för oss vuxna i form av de sötaste små hus och gator man kan tänka sig! Mmmm! Det här stället är gjort med hjärtat tycker jag, vill mer än gärna åka tillbaka när lilla Linnah blivit så pass stor att hon också uppskattar det mer än att det är roligt för stunden. Blogger fortsätter att bråka med mig, så det kommer inga bildtexter utan det får bli ordlöst helt enkelt. Pussåkram på er!

Inga kommentarer: