torsdag 23 juni 2011

Pyjamasmys

God morgon! Nu har vi flyttat tillbaka in i sovrummet igen. Gud så skönt! Och vad bra det blev, är verkligen jättenöjd! Det är ju ingen större skillnad på möblering eller så där inne, men jag har i alla fall målat sängbenen som sagt och så ska jag byta plats på några tavlor.

Skrattade så jag nästan dog igår när jag och M skulle bära in allting och han genast ställer sig och piffar, tände till och med myslampor och rättade till en rosett!! Han skrattade själv åt det, och sa att han kände hur han liksom kom på sig själv där, när han stod och pillade med rosetten. Det kanske bor en liten Ernst i honom med?? :-)


Inatt har vi sovit så gott! Det är nästan så man vill säga borta bra men hemma bäst haha, om man jämför med madrass på golvet och ett barn på varje sida så var det nästan lite himmelrike att få sova i riktig dubbelsäng :-)














Alltså man blir ju inte klok på blogger numera!! Den här texten ska vara vänstercentrerad men nu i redigeringsläge skrivs den i alla fall i mitten. Och den andra texten ser ut att hamna bredvid bilden istället för under? Ja det blir spännande att se sen när jag publicerat!



Än så länge är det bara jag och Philip uppe, T var uppe och pysslade med mig tills klockan var nästan tolv inatt så hon konstaterade att hon skulle nog sova "typ halva dan" och jag gissar på att det stämmer. De blev nämligen lediga från dagis lite hastigt och lustigt.

Nej för 17, jag har inte tid att sitta här, jag har ju pyssel och piff som väntar!

Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: