söndag 26 juni 2011

Sommarlov!

Imorgon börjar barnens sommarlov på riktigt, ska bli så himla härligt! Vi har haft en underbar midsommarhelg med besök av killkusinerna från Kolmården, med dans kring stången och allt som hör till. Igår hann vi med en sväng till Tällberg som enligt mig är lite av hjärtat av Dalarna, i alla fall vid midsommartid. Idag styrde vi kosan till Uppsala och var med på kusin E's konfirmation. Jättemysigt! Och nu drar ju som bekant Peace and love igång så det blir full rulle hela veckan :-)

Skulle ha varit förbi dagis i slutet av förra veckan och lämnat sommarpresenterna, men P blev sjuk, så det blev inget. Hoppas på att hinna dit en sväng imorgon istället. Snälla svärmor har hjälpt mig koka sylt, jordgubb och rabarber. Mums!



Ser att jag klippt rosetten lite snett. Vad skulle min man säga om det? (se tidigare inlägg) :-D Snälla mamma hjälpte mig att få dit hjärtanen så den här gången kan jag inte skryta med att jag gjort mycket själv...förutom vimplarna då, men jag fick faktiskt lite hjälp där med...! Har dock redan en plan för vad jag ska hitta på till jul och där blir ingen (nåja...!) inblandad utom jag och M. Mest M faktiskt. Spännande va?


Det är många fröknar på dagis! Hoppas att jag inte glömt någon...!

Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: