lördag 24 maj 2008

Turboshopping!

Igår åkte jag och M till Stockholm Quality Outlet i Barkarby. Där har de bland annat en PO.P outlet. Say no moore, eller hur? Fast det är väldigt blandat utbud, ibland när vi varit där har jag hittat jättemycket fint och ibland finns bara konstigheter. Men igår hittade vi en hel del!



Tuggummirosa stövlar och rosa skaljackor (köpte en som är lagom nu och en som hon kan ha nästa år) De var nedsatta på grund av fläckar som man knappt kunde se. Jag tror dessutom att de gick bort i tvätten. Stövlarna kunde spricka i en söm, men det var inte alla som gjorde det sa hon och jag försökte syna det här paret och kunde inte hitta något fel.



När vi skulle betala hittade jag det fina skärpet med ett P. P som i Philip förstås :-) Tröjan har han även som body nu, men den är snart för liten så därför passade jag på att köpa några fler.



En sjögrön tröja till vänster och en fleecetröja i fina färger till höger.

Kram

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Hej. Jättefina kläder. Jag ska snart ta en tur dit jag med så hoppas de har lika mycket fint då som nu. Vad ligger priserna på då ungefär? Jag har aldrig vart där.

Hälsningar Emma

Anonym sa...

Vad mycket kul du shoppat. Måste nog också ta en tur dit ser jag. Kramelikram