onsdag 14 maj 2008

Morrn morrn!

Brr! Idag var det inte varmt minsann! T fick ha fleecebyxor och överdragsbyxor utanpå strumpbyxorna!

Stackars Pips ögon kladdar och krånglar men jag har gjort rent med vatten nu på morgonen så han slipper känslan av att inte kunna öppna dem, och så ska jag ge honom salvan när han vaknar.

T har sovit i sin säng nonstop sedan första kvällen hon valde att sova där, snyft, gissa hur tomt det är!! Igår kväll låg hon i sin säng och åt välling, sen ville hon läsa saga och då fick hon ligga på min arm i min säng, och när vi läst färdigt så frågade jag om hon ville sova på mammas arm och hon sa nej *yyyl* så det var bara att bita ihop och bädda ner henne bland Kallenalle och Mimmi och alla andra.

Familjen Roos - Mimmi blev en succé, hon fick följa med till dagis både igår och idag och det är bara Bamsen som brukar få följa med dit annars! :-)



Nu ska mor i huset stryka tvätt! Kram!

Inga kommentarer: