tisdag 13 maj 2008

Prinsessan Thilda

Igår när vi varit och hämtat ut mitt nya penicillin så hängde en påse på dörren med en present från farmor Maggan. Det var ett gemensamt projekt som hon slutfört - jag kom med idén och hon genomförde den :-) Teamwork! Det är ett örngott med riktig prinsessvarning!



Nu håller hon på att brodera Philips örngott. Självklart måste han ha ett han också så de har lika. Fast han slipper det rosa *blink*

Idag är det gruppfotografering på Thildas dagis, och jag är sååå spänd! Fast jag misstänker att det kommer bli "finger in the nose" eller nåt, men det kan ingen hjälpa. Jag ser i alla fall framför mig hur jag ska rama in bilden och sätta den på Thildas rum, hon känns så stor helt plötsligt, sover i egen säng, har kort på dagiskompisarna i rummet (okej, snart iaf)

Nu måste jag skynda mig, har fått en tid på BVC om en timma, Pip har börjat hosta och jag är livrädd att han får samma skrutt som jag har. Dessutom är hans ögon inte ett dugg bättre och även om de tittat på dem tidigare så gör det inget om man påtalar det igen.

Kram!

Ps. Lisa S - tack för hälsningen! Hoppas du också kryar på dig! Såg att din brorsa fått barn igen, vad kul - Hälsa och gratta! Antar att du kommer hem och hälsar på snart, slå en pling så tar vi en fika! Ds

1 kommentar:

Anonym sa...

Absolut!
Kram!