torsdag 15 maj 2008

Barnvagnstillbehör!

God morgon! Ännu en natt har passerat utan lilla T i min säng. Hon ville ligga hos mig och mysa en stund igår kväll, men när vi läst färdigt alla böcker så ville hon krypa till kojs hos sig. Gråter en liten skvätt inombords men hon får förstås bestämma själv.



Här ser vi barnens barnvagnskompisar. Köpte den till Pip först, men sen slog det mig att trots att Thilda inte är nån bebis så kanske hon vill titta på en glad kanin innan hon somnar, mycket roligare än att kolla upp på en mörk suflett. Sedan har jag köpt färgglada sjalar på Lindex som vi använder som solskydd, T är ju vänd framåt och P mot mig, så hur jag än gör så är det alltid någon som får solen i ögonen. Men det avhjälper vi som sagt med dessa :-)



I vagnen ligger varsin kudde med Tummen. Upptäckte att T låg otroligt obekvämt med huvudet, så med en kudde blev det mycket bättre. Älskar den gröna färgen på Philips!

Sen har de ju varsin muminfilt, turkos till Philip och en rosafärgad till Thilda. Vad annars? :-)

Kram på er!

Inga kommentarer: