söndag 9 mars 2008

Sköna söndag!

Å vad jag hoppas att vi lagt magsjukan bakom oss. Stackars lilla T är fortfarande lite vissen, men det är ingenting mot hur det har varit.

Jag skulle ha lagt ut de här bilderna igår kväll, men då låg blogger nere. Så det får bli idag i stället.



Näckroslampan är färdigmålad sedan en tid tillbaka. Jag har försökt göra den lite shabby, men det kanske inte syns så bra på bilden? Hoppas på att kunna sätta upp den under veckan, tempot är lite begränsat just nu :-)



Häromkvällen fick jag tummen ur och bestämde mig för att sätta upp ett hjärta som jag egentligen köpte för att ha i T's rum, men jag har inte hittat något bra ställe att sätta den på, så nu får den sitta här tills vidare. Det blev inte så dumt, jag älskar den här sortens mysbelysning.



Hjärta by day, hjärta by night :-)



De här fårskinnsdynorna fick följa med hem efter ett besök på nya butiken Norrgården här i stan. Egentligen tycker jag att färgen är lite trist, men de duger att ha i pulkan och i gungan.

Nu ska jag gå upp och väcka mina pojkar som ligger och sover! Fast det är inte så farligt som det låter, P har knölat inatt så M har knappt sovit och självklart måste man få sova ikapp någon gång.

Kram på er och tack igen för snälla kommentarer!

Inga kommentarer: