torsdag 13 mars 2008

Nya tröjor!

Idag har jag inte fått riktigt lika mycket gjort som igår. Eller jo, egentligen. Faktiskt. När jag tänker efter så har jag nog det, allt utom att dammsuga. Inte så illa ändå. Idag är M bättre men inte bra, han stannar hemma i morgon också. Lilla Pip har sovit sådär så jag känner mig lite susig i huvudet, längtar efter att gå och sova.



Thildatröjor, beställde de här trycken redan i somras men fick inte tummen loss förrän idag. Coola va?



Klart hon är vår sessa :-) Till höger, det här trycket blev inte så bra - tyvärr. Kolla hur konstigt det blev på vänsterkanten.



Älskar dessa hjärtan, speciellt det vänstra som känns precis som "hans" färger.



Jag har köpt en ny stryk och mangelkorg. Vad tycks? Intresseklubben antecknar ;-)

Kram och godnatt!

1 kommentar:

Lina sa...

Ojojoj, stryka OCH mangla...du är inte dålig du inte;)
Nu har jag åkt på feber och halsont så det var nog tur att vi inte har hunnit träffas trots allt. Jag antar att jag får ge mig till tåls tills jag kommer hem igen...

Kramar/ Lina