tisdag 4 mars 2008

Sådär ja!

Nu har vi varit på BVC och P har ökat fint i vikt. Puh! Alltid skönt att se att allt ser bra ut. Sitter här och fixar hans mat samtidigt som jag bloggar. Man är ju kvinna!



Bokstäverna sitter uppe på väggen. De ser missvisande ilsket blå ut här på bilden tycker jag. Inte upplevs de så skarpa i verkligheten? Måste ta mig en funderare. Till höger, närbild på en av nallens tassar.

Tack för snälla kommentarer, har lite dåligt samvete för att jag inte svarat på dem. Likaså såg jag att min syster ringt häromdagen, har inte hunnit ringa tillbaka! Sorry Marie!

Lilla T har som sagt varit tidigt på dagis idag. När vi hämtade henne så cyklade hon runt på en trehjuling (med hjälp av en fröken) När blev hon så stor egentligen??

Idag har jag och P gjort fotavtryck. Han tyckte att det var sådär, faktiskt. Jag försökte berätta att det kanske inte var så roligt just nu, men när han blir äldre så kommer han uppskatta det, men han verkade skeptisk.

I morgon börjar M jobba. Håll tummarna för mig då är ni bussiga!

Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!

Är hos B-G på kaffe. Många tusen hälsningar från farmor

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Det kommer gå jättebra imorrn men det är så trisst när pappan måste tillbaka till jobbet igen! På frdag fyller malte 2år, jag förstår inte vart dom åren tagit vägen!! jag gick ju nys och väntade på att han skulle komma!
Så söt han är lille P...och T såklart ;) kram madde

Lina sa...

Åh, Anna, tror du att jag får se dina söta barn innan jag åker?

Kram på er allihop