måndag 10 mars 2008

Måndagkväll

Var tar tiden vägen? Två barn och en hund slukar mycket tid :-) Men ack så roligt, skulle förstås aldrig vilja vara utan dem!!



Badrockar med spöket Laban som knattarna ska få i julklapp. T har redan en men den börjar bli för liten.

Idag har vi träffat E och hennes pojkar. Vi pratades vid i morse och bestämde att de skulle komma hit, och trots att jag stressade som en liten gnu så hann vi inte färdigt med våra bestyr innan gästerna kom. Men E börjar nog bli van :-) Saken är den att jag brukar väldigt sällan vara sen, men sen jag fick barn tycker jag att det är hopplöst fall.

Hur som helst. Idag har vi varit till BVC med P. Han har gått upp jättefint i vikt (skönt!!) och den gula färgen har börjat försvinna. Mycket trevligt! Eftermiddagen slutade dock lite oturligt med nyponsoppa på två nytvättade vita dynor till soffan. Men sådär är det, tur man har tvättmaskin! Stackars människor som levde utan såna moderniteter förr i tiden, och med massor av barn dessutom...

Kram! Nu ska jag stryka lite tvätt!

Ps. Grattis systerdotter Ida som fyller fjortis idag! Jag var i den åldern när hon föddes och det känns så...längesen men ändå inte! Ds

Inga kommentarer: