fredag 21 mars 2008

Ensamstående fyrabarnsmamma...

...blev jag en kort stund igår! E och hennes pojkar kom ju, bestämde oss för att gå ut. A var färdig först och gick ut före oss andra. Vips så hade han tagit årets första utomhusbad i vår lilla damm! Inte riktigt meningen kanske :-) In med honom, på med reservkläder (Han fick låna Thildas, så han hade bland annat rosa strumpor med hjärtan...) och sen skjutsade M hem E för att hämta nya ytterkläder så vi kunde fortsätta vara ute. På 5 minuter fann jag mig ensam med fyra knattar. Men det gick bra och de andra var förstås snart tillbaka.



Snälla svärmor Maggan har broderat de här fina örngotten efter min "beställning". Visst blev de superfina? Jag har verkligen haft tur - en mamma som är finemang på att sy gardiner och en väldig massa annat och en svärmor som är duktig på att brodera, sticka och virka. Tack snälla, vad skulle jag göra utan er?

Stora kramar!

Inga kommentarer: