onsdag 11 juni 2008

Surprise!! Gissa om jag blev överraskad när jag kom hem efter en heldag i Uppsala och konstaterade att M har börjat med trappen! Puss på dig, Thias! Resan idag gick i alla fall toppen. Inte alls lika mkt gråt som i söndags. Tack för det, duktiga Pip. T trodde nog att hon kommit till himmelriket när hon kom in på Fannys rum. Massor av läppglans och ögonskugga och nagellack. Inte för att jag tycker att det är direkt passande leksaker för en tvååring, men hon älskar det verkligen. Nu är det nog dags att nana kudden. Hoppas på att kunna visa lite nya bilder imgn! Kram på er!

3 kommentarer:

Kellis sa...

Så härligt när det blir resultat hemma, eller hur? Jag inväntar att någon ska sätta upp foder runt altandörren och lister runt kontorsrummet så jag kan sätta upp gardinstång och en gardin igen! Vill helst ha detta klart innan bröllopet så det blir lite städat innan dess!

Jodå, det är mest smågrejer som ska fixas, ska faktiskt ut på stan idag och göra bort en hel del! Passa på när Isaac ändå är på förskolan och det regnar ute, finns inte så mycket att göra annars. Kram på dig vännen!!!

Elisabeth sa...

Så fine barn du har. Fin blogg!

Kram

Anonym sa...

Åh Anna, jag hann inte hälsa på!! Jag är hemskt ledsen, jag ville så gärna.
Är ni hemma nånting i sommar? Jag har semester i juli, kommer vara lite i Borlänge under dom veckorna.

Det ser ut som ni varit ganska busy ni också iof =)
Hoppas allt är bra,
vi måste få till en träff snart!
Kram!