tisdag 17 juni 2008

Morrn!

Hehe - Lina - jag VET! Jag är liksom antingen eller :-) Men jag är mig lik ändå, på insidan. Och för att bevisa att det fortfarande bor en liten hårdrockare (!!) inom mig så ska jag visa en body som vi köpt till Pip. Tyvärr så fanns det ingen med mina all time favourites - Metallica, men Gnr är (var?) rätt ok. Just Sweet child o'mine var aldrig nån av mina favoritlåtar kanske, men som text på body till ett barn kändes den helrätt. Vilka sånger gillade jag då? Estranged till exempel, den håller än. Undrar om man kan tillverka en egen body med metallicatryck? Om man bara hittar loggan i hyfsad upplösning så borde man ju kunna skriva ut på specialpapper och stryka på...? Tips - någon?



Kram!

3 kommentarer:

MammasRussin sa...

Tjing........Nu börjar detta bli lite spooky....Har länge velat ha en "hårdrocks-body" o förra veckan fick jag äntligen tummen loss o skulle gå in och beställa på länken jag fick för längesen...Då hade webb-shoppen lagt ner! Grrrrr
Ok, var har du köpt detta snygga?! Varför känns det som jag alltid fråga dig just denna frågan :-D
KRAMIS

Anonym sa...

Hej!

Testa eBay... Kollade lite snabbt och där fanns det några.

Lina sa...

Jag vet att du är samma Anna, fast lite äldre bara;) En förbättrad version liksom! Typ Anna 2.0