torsdag 20 april 2017

G R A N C A N A R I A + RABATTKOD

Hola amigos!

Inlägget presenteras i samarbete med Kids Brand Store och Buzzador

Har varit på en härlig resa till solen (med mycket segt wifi)
Hade tänkt lägga ut bilder under tiden, men insåg ganska snabbt att det inte var lönt att försöka. I och för sig så tycker jag att man inte ska sitta så mycket vid datorn när man är bortrest, så det gjorde inte mig så mycket :-)
Vi lyckades välja rätt vecka, jättetrist väder hemma, och kanonväder i Puerto Rico, där vi var.

Jag hann precis åka till mitt utlämningsställe och hämta lite nya kläder till barnen innan vi åkte. 

Kids Brand Store levererade - som alltid - mycket fint.
Här kommer ett smakprov!





Den mjukaste strandhandduken hittar du här. Strandväskan köpte jag i Fort Myers i höstas, och sjalen kommer från Beck Söndergaard.





Världens finaste P i världens snyggaste shorts! Du hittar dem här!



Kunde inte bestämma vilken av färgerna jag skulle köpa på shortsen, så jag köpte både turkos och cerise. Ofta är det svårt att hitta fina badkläder till pojkar, så jag passade på, helt enkelt! Till tjejerna är det oftast mycket enklare. Kepsen köpte jag i USA i höstas, men liknande hittar du här!


Som sagt. Varmt och skönt!


Är du sugen på lite nytt till barnens garderob? Använd rabattkod Buzzador - så får du 20%

Ha en fin dag!

Kram
a

#kidsbrandstorebuzz #buzzador #kidsbrandstore

Inga kommentarer: