måndag 24 april 2017

LEXINGTON

Pink and blue

Inlägget innehåller adlinks!
Hej på er! Måndag idag, och misstänkt scharlakansfeber hemma hos oss. Lilltjejen är helvissen och har hög feber, hon har sovit bredvid mig inatt och haft sina armar kring min hals, som en brännhet kedja. Lilla hjärtat, hoppas det vänder fort! Har fått en tid hos VC i eftermiddag.



Jag fyller på min önskelista med massa fint från Lexington. Vad tycker ni? Jag är svag för båda rosa och blått, så i mina ögon är det en fullträff!
Den blåa kjolen måste jag absolut köpa 
(den hade jag behövt förra veckan, att hoppa i när man ska gå och äta lunch eller köpa sig en glass)
Jag som alltid har bråttom med allting har mottot "Helst igår" - även när det gäller shopping :-)





Jag är toksugen på att sitta ute och äta nu. Och kanske, kanske blir det en liten relaxpool i trädgården. Tänker mig långa luncher i uterummet, en trave tidningar, en stund i solstolen... Det kan inte bli sommar fort nog helt enkelt!!




Många av varorna ovan hittar du hos Hvita villan!

Ha en fin dag!

Kram
a

Inga kommentarer: