måndag 19 september 2011

Vilket kopiöst...

...ruggigt väder det var idag! Känner mig "fruggig" efter turer in och ut ur bilen i strilande regn. Har tänt lite ljus och myser med mina små sjuklingar
 ♥ 
T är den som är mest krasslig och har pratat i sömnen och haft frossa, hon har somnat under en filt på sitt rum, skönt för henne att få vila lite. Önskar nästan att jag kunde göra detsamma men de är inte så synkade när det gäller sovtider, L har redan sovit och P ska helst inte sova alls för att kunna somna ikväll :-)


Idag blev jag ombedd att beskriva mig själv.  Vem är jag? Ja, vem 17 är jag?! Det är en bra fråga faktiskt! Först och främst mamma till världens bästa barn men även foto och inredningsintresserad, spontan - gillar att göra något oväntat samtidigt som jag tycker om att ha ordning, reda och struktur. Tycker om att träffa vänner även om tiden inte alltid räcker till. Gillar att promenera, pyssla och har alltid tusen idéer i huvudet och nya projekt på gång. Glad, men ser bestämd ut ;-) Lite blyg ibland, men kan prata hur länge som helst när jag väl kommer igång. Det är jag! Just idag är jag förkyld och lite off men det går ju över :-)

Så min fråga tillbaka är: Vilka är ni?

Pussåkramheladan! 

Inga kommentarer: