fredag 2 september 2011

Flickiga fönster

Idag kom dem äntligen, lampan jag dreglat efter i flera år. Minns hur jag stod i Kofferts butik på Arlanda  tidigt en morgon och övervägde om jag skulle släpa den med mig till Mallis och tillbaka men beslöt mig för att låta bli ;-) Sedan har jag sett den till och från men alltid tyckt att den varit i dyraste laget. Men så tycker jag att den har en nytta också, nämligen att skrämma bort det läskiga mörkret som framkallar monster och allt möjligt för mina små. Så nu har den fått flytta in hos Thilda som är den enda av barnen som sover något så när på sitt rum *s*




Sötaste lampan!


Stora fönstret har fått lite annat pynt som tidigare stått i hyllan.



Dockskåp och liten stol från Indiska.

Nu ska jag och barnen iväg och träffa Anneli, Albin och Noah. Tjingeling! 

Inga kommentarer: