söndag 11 september 2011

Nu har...

...dockorna fått det fint må ni tro! Finare än oss andra som bor i det stora huset! Ljusa golv är faktiskt något jag själv gärna skulle vilja ha. I nästa hus kanske?



Omöblerat, än så länge. Möblerna har fått flytta ut så lacken hinner härda lite. Kolla in de söta hattaskarna och hängaren med dockornas finkläder.




Kunde inte låta bli att ställa in dem på prov bara en liten stund. Stolarna fick bli vita med ljusrosa sits och bordet fick gå i samma stil det med. Till höger; dockornas husdjur!



Köksavdelningen fick gå i lite Pippi Långstrump stuk. Ljusrosa och riktigt ljusgrön.



Våningssängen har blivit helvit och har fått nya madrasser och nya täcken. Hur dockskåpet såg ut innan kan ni se här. Jag tycker i alla fall att det blev mycket trevligare med vitt!

Vilket ruggigt väder det var idag då! Jag tror bestämt att vi håller oss inne och myser med lite tända ljus!

Pussåkramheladan!
 

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Oj, vilket fint dockskåp ! Kika gärna in hos mig har en tävling nu. Nilla

Jag och prinsarna sa...

Ja men självklart så kan de gifta sig. Bokat och klart! Sötare tjej och trevligare svärmor får han leta efter ;)

Dockskåpet blev jättefint! Helt klart bättre golv än innan ;) Duktiga du!

Kramar

irma´s uthus sa...

Vilket mysigt dockskåp!Ha en fin vecka, Irene