onsdag 21 september 2011

Fixardag...

...var det en sväng nu på kvällskvisten på barnens dagis! Rackarns vad mycket som blir gjort när många hjälps åt. Så skulle man ha det hemma, eller hur? Typ 15 vuxna som kommer med arbetskläder och bara är redo att hugga in :-) Jag målade en bensinpump på väggen och M byggde in en diskbänk för utomhusbruk. Sedan hände en hel del med färg och form, knalliga färger blev det men det funkar på ett dagis tycker jag!



Hittade en så söt ram, jag ska byta bilden som sitter i för den har jag inramad på ett annat ställe, men tills vidare får den duga!

Vad roligt det var med kommentarerna på gårdagens inlägg! Nu fortsätter vi så tycker jag!

Pussåkramheladan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad pysslig du är,mer kläder och heminredning hos dig hadde varit kul!är det pastell i hela huset trots hösten?
så söta barn.

Inaa sa...

Jättefin bild på dina barn...följer din blogg så jag har ju sett den tidigare. Självklart bör det vara "glada" färger på ett dagis.
Har haft svårt att kommentera andras bloggar...men nu ser det ju ut att äntligen funka.
Inaa

Annas hjärtan sa...

Hej och tack! Heminredning visar jag en hel del, inte så mycket kläder, får bli barnkläder i så fall:-) Jajjemän, det blir pastelligt även höst och vinter hos mig. Fast till hösten kommer jag köra lite rött förstås! Kram!