lördag 14 maj 2011

Måste bara prova... ...att göra ett nytt inlägg. Funkar blogger nu måntro?
Här sitter min lillskrutta och funderar. Ser så fridfullt ut. Idag gjorde hon likadant fast bredvid en av mina mårbacka. Hon stympade den totalt!! Inte ett endaste blad finns kvar. Mitt eget fel förstås, jag borde haft koll. Men det var precis mitt i den uteblivna målnings-frustrationen och låskaoset. På fötterna har hon i alla fall...
...mina första små sandaler! Thilda hade dem också som liten, men tyvärr så tog jag inte fram kameran då. Jag fyller ju på sommaren och mina tjejer fyller i februari, så storleken var kanske inte optimal. Men en stund gick det i alla fall!
Goa små 15-månaders fötter! Pussåkramheladan! Ps. Men jäkla skit!! När jag försöker från datorn så sparas inlägget bara när jag trycker på publicera. Vad är det här?? Morr!! Ds.

Inga kommentarer: