fredag 20 maj 2011

I en liten låda... ...som jag köpte för hundra år sedan på Galne Gunnar (Nån som minns den? Mycket skräp, men en del guldkorn faktiskt!) förvarar jag breven jag fick av M en gång i tiden. Ja, det var ett tag sedan nu, nu trillar det väl inte in kärleksbrev sådär till vardags kanske. Men ändå! Söt låda tycker jag! Han kan om han vill, min underbara M. Idag funderar jag på att åka och bada med de två största barnen. Lillan är lite förkyld så i så fall får jag ordna barnvakt åt henne. T går ju på simskola och P är grön av avund varje vecka och vill också åka, och jag förstår honom! Längesedan han var där nu. Kanske får bli så. Pussåkramheladan!

4 kommentarer:

Lina sa...

Åh, vad gulligt! Ni är så fina ihop, allihop! Kram

Annas hjärtan sa...

Tack Lina vad du är go! Miss you, flytta hem genast!! It's an order!! Kram!

Lina sa...

Haha, du är också go:) Skulle gärna flytta hem bara för att få komma närmare er vänner!!! Kanske om några år iaf:) Kram!

irma´s uthus sa...

galne gunnar minns jag:)