onsdag 28 april 2010

Prins Philips rum Idag hoppas jag på en bättre dag! Det måste det bli! The good news * Solen skiner * Vi har sovit helt ok * Philip är inte sämre i sin förkylning men är hos mormor och morfar idag * Thilda var på strålande humör imorse, vi har badat tillsammans och hon har målat en fin gipsfjäril till mig * Linnah har inte kräkts * Hon är på bild i BT idag :-) * Imorgon ska vi till Falun igen. Även om det är B att behöva åka dit så är det ändå skönt att man fortsätter kolla allt som går * Min syster har börjat kolla med barnläkare på sitt jobb (hon jobbar på Akademiska i Uppsala) och de tycker absolut att hon ska komma dit om man går bet i Falun * Sonden (som jag har en hatkärlek till) gör i alla fall så hon får i sig sin näring och så hon växer The bad news * Alla barnen är lite småsnörvliga, men värst är det förstås med Linnah som har svårt att äta när hon är täppt och snorig. Kör med koksalt ofta och näsdroppar när det är allt för besvärligt för henne * Linnah vill fortfarande inte äta * Vi är (förstås) fortfarande oroliga Nu byter vi ämne igen. Jag har köpt en så snygg registreringsskylt till Philips rum! Har inte hunnit sätta upp den än bara.
Tanken är förstås att den ska sitta i närheten av den här! Vilken lycka när man är en riktig liten bilälskare att kunna tanka alla sina bilar. Man kan öppna den och använda den som cd ställ - eller för att parkera bilar i som Philip gör :-) Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: