onsdag 21 april 2010

Hemma bäst! Nu är vi hemma igen, jag och Linnah. Borta bra men hemma bäst som bekant och familjen är samlad. Ska bli skönt att krypa ner i sin egen säng ikväll! Vi ska tillbaka på fredag och väga igen, och sedan tillbaka på måndag om inget speciellt inträffar och utvärdera den komjölksproteinfria kosten. Idag hade den lilla rackarungen gått ner lite i vikt och när jag skulle mata började hon trassla, är det inte typiskt? Det gick nämligen jättebra igår! Sonden sitter kvar tack och lov. Skönt att ha den där, för några rejäla matmängder äter hon fortfarande inte. Vi gjorde ultraljud på hjärnan igår också. Kändes lite overkill kanske, men man är ju glad för allt man kan utesluta. Allt såg fint ut i alla fall. Puh!! Tack Gode Gud för det! Som det ser ut nu så har ingen någon förklaring till varför hon inte vill äta, men klart är i alla fall att hon äter betydligt bättre än innan. Så kanske är det maten ändå. Känns nästan så. Jag är tyvärr född helt utan tålamod men har bestämt mig för att försöka ge det tid. Försöka sa jag ;-) Imorgon hoppas jag på att kunna rama in en bild i min nya fina ram som jag köpt på Gruvgatan. Det är den ni ser på bild här uppe, fast en närbild förstås. Det var bökigare att sätta i bilden än vad jag trott för den var visst skruvad på baksidan och skruvarna var nedslipade så när man försökte skruva fick man inget fäste (säger de som vet - Mathias alltså. Vad har man annars karlar till? ;-)) Jag har tyvärr ingen bild där alla barnen är med, så jag har gjort ett kollage i PS och sen ska jag försöka fota dem på Mallis i sommar och hoppas på att NÅT kort är användbart i alla fall. Pussåkram på er! Ps. Åsa på 33:an, om du läser det här. Tack igen!! Snälla kan jag inte få adoptera dig? ;-) Ds

Inga kommentarer: