lördag 2 augusti 2008

Utflykt!

Idag har jag och M varit på barnfri utflykt. Fast som vanligt när man är ensamma så längtar man efter barnen och säger "Undrar vad Philip gör nu? Och vad skulle Thilda ha sagt om hon vore här?" och efter en stund... "ska vi åka och hämta dem?" så det gjorde vi. Men först hann vi kika i en affär och åka en liten sväng. Jag hittade så söta små kaniner som jag köpte till barnen, och när vi kom hem så skulle jag skynda mig att klippa bort prislapp och den där fula tvättetikettslappen (som jag alltid klipper bort) och upptäckte sedan att jag i min iver fått med själva märkeslappen, för det här var en kanin av den tjusigare sorten. Fort men fel ;-)



Såhär blev kortet på barnens fossingar, fast jag har inte hunnit framkalla Jannes variant än utan det här är min egen. Bättre än inget!

Tack snälla E för all hjälp, hur skulle jag klara mig utan dig??

Kramkram!

1 kommentar:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Hej Anna! Är allt bra? Hihi lampan är en ljuslykta från indiska precis som du trodde, krukan med hjärtan kommer från gruvgatan men det var ett tag sen jag köpte den (om du menar den i zink?) och lyktan köpte jag på lantliv förra sommaren men jag har sett att den finns lite då och då! Ja men jag kommer ihåg hur du ser ut tror jag så jag får väll heja nästa gång då ;) kramkram