onsdag 6 augusti 2008

Borta bra... ...men hemma allra bäst! Har tagit oss en visit till Mallis och tillbaka nämligen :-) Nån som saknat mig? Nähäpp, inte det. Hade turen att ha tillgänglig internetuppkoppling, så jag tyckte jag var ganska flitig ändå med bloggandet! Har tagit otroligt mycket kort, det kommer att ta mig flera dagar att gå igenom dem. Extra många blev det för att Philip döptes, allt gick så bra (tack alla inblandade för att ni kom, och framför allt världens bästa Fadder - Erik) trots att AC:n i bilen gick sönder på väg till kyrkan. Måste ge, framför allt barnen, en eloge för att de stod ut utan gnäll! Gissa om vi har en del tvätt att ta rätt på? Ojoj. Ha det bra, allihop! Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för söta kommentarer hos mig! Det var nått knas med datorerna på hotellet i L.A så det gick inte att skicka kommentarer till dig därifrån för mig. Hoppas att ni har haft en lika härlig resa som vi har. Kom hem för ett par timmar sedan och har just fått världens godaste hemgjorda köttbullar av R. Måste ta coh lägga mig snart, har rest i 24 timmar och inte sovit alls nästan, det känns! Kraaaam!

Kellis sa...

Skoj att ni är hemma igen! Skönt att ni haft det bra. Vi håller på att ta igen oss efter det som varit, har knappt hunnit städa huset efter alla besökare ännu men jag är på gång iaf!

Kram