fredag 22 augusti 2008

Kransar Här kommer bilder på de söta kransarna från Kanel och Änglar. Har inte hängt upp dem än, det får bli nästa sommar. Nu känns det ju som höst ute. Tack och lov för sol och bad på Mallis, annars hade det känts ruttet. Jag gillar ändå hösten, om sommaren varit vettig, det är så mysigt att få vara inne och pyssla, tända lite ljus, dricka varm choklad och krypa upp under en filt i soffan. Sen slutar det ofta med att det blir Molly Mus och inte The Holiday, You've got mail, Notting hill eller någon annan av mina favvofilmer, men man får vara glad för det lilla :-) Igår var jag och E ute på turné, hann med både en sväng till Falu centrum samt Lager 157. Hittade en hel del bra, bara barnkläder dock, så bilder på dem lägger jag ut på familjesidan sen. Kramkram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vännen!
jag skulle gärna vilja få följa er på familjebloggen/ Kram Mia