söndag 6 juli 2008

Nya kransar!

Mina egenhändigt tillverkade hjärtan visade sig vara lite bångstyriga, så jag har under en tid spanat efter nya kransar. Hittade rätt söta på en blomsteraffär som såg ut som brudslöja, men det fanns bara två och jag behövde fyra.

Igår var vi en vända i Insjön-Leksand-Rättvik-Tällberg och i Leksand hittade jag dessa i en butik som heter Mejeriet/Lilla Butiken. Bra prisnivå dessutom, och på håll ser de nästan ut lite som brudslöja fast de egentligen är i glas!



Kramkram!

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Hej, ja det är faktiskt stora. Blev det fint?
Åå nej vad är det nu jag har missat för butik? Berätta genast vart den ligger så får jag åka dit. Ha ha...
Verkar ha massa fint när jag ser dina kransar.
Kram

MammasRussin sa...

SÅ fina kransar! Supermysig liten hörna ni har! KRAMIS