söndag 6 juli 2008

Matdags!

Igår var en riktig turdag, när det gäller shopping! Titta vilken fin bricka jag hittade?! Rymlig, dessutom. Och ändå gick den in i mitt brickskåp.



Idag har vi varit på husvisning i Tällberg. Tre stycken! Jäklar vilket mysigt hus vi kollade på. Ojoj! Men frågan är - hur är det att bo permanent där uppe? Finns det andra småbarnsfamiljer som är bofasta? Är skolan och dagiset bra? Finns ju inte så mycket att välja på menar jag. Och hur ställer man sig till att bo ute på landet, utan närhet till kupolen ;-) Jag menar, man kommer ju sakna att bara slinka in. I och för sig så har man nära till både Lantliv och Furutorp, men ändå. Men utsikten och lugnet är ju nåt i hästväg. Kanske finner man någon sorts inre lugn? Inbillar mig det. Nån som har någon erfarenhet?

Kramkram!

Inga kommentarer: