måndag 7 juli 2008

Lexington living

Såna här ruggiga dagar drömmer jag mig bort genom att bläddra i min mysiga bok från Lexington Living. Inte för att jag längtar till julen alltså, det får gärna bli lite riktig sommar först, men julen är ju inte heller helt fy skam :-) Jag och T har sjungit lite julmusik idag, hon gillar "Tipp tapp" och jag gillar "Hej mitt vinterland" så vi har trallat lite. Men säg det inte till nån, speciellt inte till M, han tittar alltid så konstigt på mig då.



Kramkram!

2 kommentarer:

Kellis sa...

Du är oförbätterlig!! Julen, nu?? Det är ju högsommar(nästan) och livet leker!*skrattar*

Lina sa...

Hej!
Jag trodde under väldigt lång tid att man sjöng "hej mitt tomteland", faktiskt så länge som till förra året. Var jag har fått det ifrån vet jag inte, måste ha att göra med min totala avsaknad av musikalisk talang;)

Kram på er!