torsdag 3 juli 2008

En sida som förtjänar ett besök! God morgon! T har åkt till dagis, Pip sover och jag sitter och googlar på golvlister. Har nämligen lyckats övertala M om att byta listerna i vardagsrummet till såna här (enligt mig) tjusiga, riktigt höga. Nån som minns listerna hemma hos Tommy & Annika i filmerna om Pippi? Lite åt det hållet. Vid närmare eftertanke kanske Pippi också har såna lister, i alla fall i hallen (Är det bara jag som lägger märke till inredning när jag kollar på barnfilm? Kan även rekommendera Madicken. Fifi och blomsterfröna ger inga inredningsidéer precis) However, kom av en slump in på den här sidan, och här fanns mycket fint tycker jag! http://mocka2.blogspot.com/ För att återgå till listerna så var det en liten besvikelse att vi inte kunde ha dem även i hallen, men man kan inte få allt här i världen. Vi har en nivåskillnad mellan rummen och det skulle enligt M bli för mkt jobb, tydligen var det några eluttag som ställde till det. Menmen. Vardagsrummet är ändå viktigast! Typiskt nog så har Coop nyss haft extrapris på dem, så nu ska vi försöka ha is i magen och vänta. Vi ska ändå måla tak och sådär först så det är väl inte jättebråttom, men alla som känner mig vet att jag helst skulle vilja ha dem liggandes i garaget NU! Min uppmaning igår genererade absolut ingenting. Kom igen nu! :-) Slutligen - tack Emelie för tipset om fleecetröjorna på P.o.P! Gissa vem som slängde sig i bilen direkt? Nu håller jag tummarna för matchande mössor och vantar, och kanske även lite vanliga kläder? Såg nåt randigt i grått med massa färgglada ränder, dem måste jag titta närmare på! Kramkram!

1 kommentar:

Anonym sa...

halloj!!

ja, jag tänkte väl att dom skulle falla dig i smaken ;)
fanns de i borlänge eller blev det en tur till falun.
först när jag såg dom så tyckte jag att det bara skrek anna om dom, men sen när jag väl messat dig så blev jag lite osäker, det kanske inte var riktigt rätt turkos.... var det det?
verkar i alla fall som att det dög ;)
hur många blev det??

kramar emelie