fredag 20 januari 2017

Januaris bästa tips!

Januari är en sådan mellanmånad tycker jag. Julen är slut, och hos oss så går jag och hoppas på att ljuset ska komma tillbaka så jag ska få ställa om timers i hela huset och tänka att det är allt skönt att vi går åt "rätt håll". Köpa hem tulpaner. Älskar tulpaner! Synd bara att de blommar över ganska fort.

Januari är också månaden innan våra barn fyller år, så nu har jag börjat fundera över allas kalas. Tidigare har vi haft badkalas i flera år, och det har funkat bra, men nu börjar det bli dags för något annat också... Stora tjejen som fyller elva vill ha något litet hemma med de närmaste kompisarna, typ tacos, film och nagellack eller nåt åt det hållet. Kanske ett maskeradkalas. Vi får se.

Och apropå januari, så har jag världens bästa tips till er! Hvita villan kör 20% på hela sortimentet resten av månaden! Det ni! Uppge bara JANUARI17 som rabattkod i kassan. Jag passar på att visa några av mina favoriter nedan, flera av dem har jag redan, andra står på önskelistan. Som synes så är jag svag för Lexington och GANT - men - det finns även Day Home, Tine K och Original BTC i sortimentet. Så, in och kika. Bums!





Ha en riktigt fin dag!
kram
a


Inga kommentarer: