onsdag 11 april 2012

Jamen...då kör vi!



Dagens frukost: Hallon, mango och banansmoothie med yoghurt, krossat linfrö och bovete.
Nu ska frun i huset ta och skärpa sig vad gällande mat och godis. Främst det sistnämnda. Trivs inte med trivselkilon så att säga. Inte för många i alla fall. Så, nu kör vi! Och nej, jag har inte för avsikt att skippa kolhydrater helt (som synes i innehållet ovan) men jag tror att jag kommer en bra bit på väg genom att hoppa över godis, kakor och glass ett tag framöver.

Pussåkramheladan!

4 kommentarer:

Lifestyle By Lena sa...

Hej,

Jag hittade hit via google och fastnade direkt. Ljuvlig blogg du har och kanske de sötaste påskkärringarna jag någonsin sett.

Ha en fin dag!

Kram

Anna sa...

Hejsan :) Ett sånt underbart hem du har :) Helt i min smak :) Undrar om du vet vad lampfoten från miljögården heter som du har i din dotter Thildas fönster?nMvh Anna

Annas hjärtan sa...

Hej och tack :-)
Anna, jag blir osäker på vilken lampa det är, är det fönsterlampan du tänker på? Hör av dig igen! Ha det gott //Anna

Annas hjärtan sa...

Hej igen, nu har jag tänkt efter lite mer och det måste vara den högsmala du menar för den är från Miljögården. Jag köpte min ena för flera år sedan hos Adding Lifestyle i Borlänge centrum och sedan köpte min mamma en till mig hos Fullerö handel utanför Uppsala. Lycka till med letandet!