tisdag 24 april 2012

Önskelista

* Tänk om man kunde knäppa med fingrarna så var badrummet omkaklat och som taklist satt denna skönhet??




Det var ganska precis exakt såhär jag tänkte mig när jag skrev om krönet på en kakelugn. Nu syns det lite dåligt på bilden kanske, men det är som rankor. Precis min stil. Det var liksom mig de tänkte på när de gjorde den! Väljer vi denna modell blir det alltså ingen bård, utan en taklist istället!
Undrar vad jag och barnen ska hitta på i eftermiddag? Baka kanske? Vi får se vad det blir för spännande!

Pussåkramheladan!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Den där var jätte jättefin!!! Var hittade du den??
Här bakas det med, muffins står i ugnen nu och frallor på jäsning:) Blir gott med lite nybakt bröd till fisksoppan sen!
Vad brukar du baka för nåt?
Kram Anna