tisdag 30 juni 2009

Prickigt! Jag får nog ta tillbaka det där jag skrev om att Thilda blivit bättre. Eller, bättre och bättre, hon är inte alls så sjuk som i helgen. Men hon hade fortfarande 38 i feber i morse och efter kvällsmaten idag så kräktes hon. Är hon inte feberfri imorgon så ringer jag sjukhuset igen. Gumman! Vi badade henne för en stund sedan och hon är redan genomblöt. Hoppas att brorsan klarar sig från de läskiga bacillerna. Jag har gjort en enkel passe partout till en tavla som Thilda har på sitt rum. Har rivit ut prickigt presentpapper och satt dit. Enkelt och mycket roligare än innan. Tavlan är så söt, kommer från Sia. Eftersom vi inte har nån vidare återförsäljare av dem här i närheten så blev jag lite glad idag när jag hittade en nätbutik med skapligt sortiment, kolla här! Kramkram!

1 kommentar:

Kellis sa...

Stackars Thilda... Hoppas verkligen hon blir bättre snart!!