onsdag 17 juni 2009

Tack för det televerket! Jahapp. Då står man här utan bil plötsligt. Det var inte precis vad jag tänkt mig, tar mig inte hem till E som vi kommit överens om och kan inte sy här hemma för min symaskin har lämnat in. Oerhört irriterande. Synd att inte karln var cykelsugen i morse när solen ändå skiner. Jag hade gärna cyklat till E, eller promenerat, men då hade det varit dags att vända lagom tills jag kom fram ungefär. Har ju en tid att passa när T ska hämtas på dagis. Prickiga bestick till prinsessan... ...och - surprise - även till prinsen förstås! Nån rättvisa får det ju ändå vara :-) Nu sover min lille kämpe, stackarn, han har väl lite att ta igen från skönhetssömnen i morse.
Undrar hur T har det på dagis idag, de skulle ha midsommarfirande och sånt gillar hon! Kramkram!

Inga kommentarer: