söndag 21 juni 2009

Favvofilmer Håller på med en smått enorm hög med ren tvätt. Puh. Tack och lov så står jag så till att jag kan kika på film. Då föredrar jag gamla godingar som jag sett så många gånger att jag inte behöver koncentrera mig för att hänga med i handlingen, filmen rullar medan jag knatar fram och tillbaka till tvättstugan och det gör inget om man missar en snutt här och en snutt där. Vad har ni för älsklingsfilmer? Det här är några av mina! Notting hill har jag gillat sen den gick på bio. Älskar stämningen och har sett den hur många gånger som helst.
För mig är Love actually inte lika klassisk som Notting Hill, men eftersom jag älskar julen så gillar jag den här filmen också.
Underbara The Holiday är den jag kollar på just nu. Älskar båda husen i filmen, och kan inte låta bli att älska alla karaktärer. När det gäller "inredningsfilmer" som jag tror att jag varit inne på förut, så tycker jag att den där med Diane Keton och Jack Nicholson är rätt mysig också. Kan nån tipsa om nån mer så blir jag glad!
Kramkram!

3 kommentarer:

Helena sa...

mina absoluta favoritfilmer är Grease 1 och Dirty dancing :) Inga inredningsfilmer direkt men ÄLSKAR dem.

Anna-karin sa...

Hej!
Vad roligt att du tyckte om mitt durkslag!
klart att man kan diska det i maskin. men som
med mycket annat håller det förståss längre
om man tar handdisken istället
Nej, jag bor inte vid borlangevagen... jag bor
mer mot gavlehallet.
Ha en underbar dag!
//Anna-karin

liffer sa...

Har du glømt Medan du sov????!?!

;)