söndag 30 november 2008

1:a advent! Idag har jag ettårsjubileum här på bloggen! Hipp hipp hurra! Tänk att det redan gått ett år! I år har jag inte ens pyntat färdigt, det är bara två ljusstakar uppe! Dåligt, jag som är en sån adventsälskare! Men jag ska sätta fart nu. Idag har vi bara ett barn hemma också, lilla T har sovit hos mormor och morfar de senaste två nätterna på egen begäran. Inte utan att man åkte därifrån med en klump i halsen. Men hon får förstås bestämma själv, och jag vill inte hindra henne när hon valt själv. Idag är det den stora dagen också, Säters julmarknad! 14.00 drar vi igång! Välkomna dit, alla. Idag har vi ju lite mysigt väder dessutom, just nu snöar det faktiskt. Min favoritnisse! Kramkram!

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Grattis till ett år!! Gullig bild!! ;)
Kram

Jeanette sa...

Du har något att hämta hos mig, vänta bara fem minuter//Jeanette

pepperkverna sa...

En herlig nisse. Han ønsker jeg meg besøk av.....