tisdag 4 november 2008

Sussies skattkista Idag har jag lämnat in en vääääldig massa saker på Sussies skattkista här i stan. Hade hela bilen full! När jag stod där och prismärkte så kom det fram en dam som började spekulera i om det var en lampaffär som lagt ner eller om det var ett dödsbo, jag trodde att hon såg att jag stod och skrev prislappar så jag blev lite snopen innan jag erkände att alla sakerna var mina. Hmm. Hur som helst så tänkte jag tipsa om ett jättefint påslakan till spjälsäng, vitt med blåa broderade bilar som jag köpt på fina Kråkfot i Leksand men som jag ändå bestämt mig för att sälja, och så ett Tiny zoo, också till spjälsäng, som är ritat av Karin Mannerstål (googla på Tiny zoo för att se hur det ser ut) Först till kvarn... Har allt från adventsljusstakar till gardiner, lampor av alla de slag och muggar från Elsa Beskow-servisen. Kramar! Anna

Inga kommentarer: