tisdag 18 november 2008

Sömnlös in Dalarna Idag har jag varit riktigt gnällig. Känns som att det varit nåt jobbigt hela tiden, först en långdragen förkylning för framför allt Philip som stört nattsömnen (täppt i näsan, näsdroppar, gråt, problem att somna om), diverse strul på olika plan, en ambition att göra färdigt projekt här hemma mitt i allting, regn och smuts vilket genererar smutsig hund 2 ggr dagligen, magsjukan och återtåget av densamma, och så lite photoshopkrångel som grädde på moset. Inatt har dessutom Philip gråtit sig igenom flera timmar vilket resulterade i att jag till slut tog på mig Thildas rosa hörselkåpor när jag vaggade honom. Såg säkert inte klok ut, nästan så man skulle tagit fram kameran för om 20 år kan jag nog skratta åt det. Hur som helst så har snälla Anders hjälpt oss med PS idag, så jag hoppas att det har vänt nu - att Philip och vi andra ska sova gott inatt etc. Håll tummarna, snälla! Kram!

2 kommentarer:

Kellis sa...

Såna där dagar har vi alla varit med om så vi vet hur du känner dig. Du har alltså all rätt att gnälla!!! Man är ju ingen superkvinna bara för att man vill, mänskligheten i oss gör att vi måste få gnälla av oss lite...

Hoppas självklart allt känns bättre imorgon!*kram*

Emmas idéer sa...

Hej Anna.

jag har köpt den på Mio här i stan. så jag tror inte det tyvärr... men vaddå har du en till salu någonstans? Sussies? Jag ska ha en till emn jde var slut på Mio, jag tog den sista och de hade så bra pris där...

Hoppas din är kvar.... SVARA SNABBT nu vart jag lite nyfiken.. kram