onsdag 18 oktober 2017

Tema silver och glas

Inlägget innehåller en adlink

Hej!

Måste få tipsa er om så mycket fint som finns hos CAMPADRE just nu.
De senaste åren då koppar slog ner som en liten bomb
och som sedan kom att domineras helt av mässing
har jag ändå hållit fast vid silver och krom.
Mässing är i och för sig fint, det tycker jag fortfarande,
det passar inte hos oss.

Och nu är jag mer sugen på silvriga toner än någonsin!



Delar med mig av vad som finns på min önskelista just nu:





Nya bestick vore toppen! Hos oss fattas det alltid bestick, och den modell vi har idag har utgått. Modellen ovan har dessutom grillknivar, ett extra plus tycker jag!



Champagnekylare. Just den här modellen har jag faktiskt redan, men den är så fin så jag kunde inte låta bli att tipsa!



Superfin ljusstake. Påminner lite om House Doctors DIY, fast i adventsmodell.



Modernare variant av stormlykta. Väldigt sugen på en sån här!



Klassisk stormlykta. Svårt att välja. Vilken tycker ni?



Vas från Orrefors. Tänker mig stora ljusrosa rosor. Mönstret nedtill påminner om frost tycker jag. Tidlös och elegant.

Ta en titt hos CAMPADRE du med!

Kram
a

2 kommentarer:

Vonka sa...

Klassisk ljuslykta utan tvekan tycker jag, den tröttnar man aldrig på 👍😊🌸 kram.

Annas hjärtan sa...

Ja, det lutar nog åt den klassiska, mest för att den modernare varianten var så himla lätt. Vore ingen höjdare om någon liten hjälpreda råkade svepa den i backen eller så. Tack för feedback! Kram Anna