måndag 16 oktober 2017

T Ä V L I N G

Innehållet innehåller en adlink




Hej!

Solig måndag, så härligt!
Tog en promenad på förmiddagen och bara njöt.
Fler såna här dagar tack!




Mycket händer, och har hänt, hemma hos oss.
Vi gör om i vardagsrummet och avslutar sommarens projekt ute.
Igår blev en grind till baksidan färdig,
så himla skönt att få den klar innan hösten. Vi har haft en pall som avgränsning och den har jag snubblat på ett antal gånger när jag haft mycket att bära och lite för bråttom, men nu är den borta
(och slipper dessutom bli förstörd, det är lite lerigt just där efter ett grävningsarbete) och det blev så bra!! Visar er förstås någon dag!

Det var länge sedan vi hade någon tävling, 
men nu är det äntligen dags!



Vinn en uggla från Jellycat
i samarbete med 
butiken Farmhouse









När jag fick se den här ugglan var det kärlek vid första ögonkastet. 
Den ser precis ut som min T när hon är nyvaken ;-)
Helt rosa, burrig och ögonlock på trekvart. 
T är ingen morgonmänniska, och det är sannerligen inte ugglan heller.










Vad behöver du göra för att vinna?
Kommentera detta inlägg och motivera 
varför ugglan ska hamna hos just dig!
Vi drar en vinnare den 22/10 och presenterar 
sedan vinnaren här på bloggen.



Lycka till!!

Kram

a

10 kommentarer:

Linda Leijon sa...

Som nybliven trebarnsmamma känner jag mig som den fina ugglan mest hela tiden. Den skulle göra sig fint i nykomlingens spjälsäng./ Linda Leijon

Unknown sa...

Hoppas att drömmen blir sann! Att jag denna gulliga uggla till min son vann. Han älskar att i sin säng ligga och gosa och på sina mjuka leksaker få nosa. Så nu håller jag mina tummar och tår att jag denna fantastiska vinsten får.

Unknown sa...

Skulle vara helt fantastiskt att kunna ge denna till min underbara dotter Leonora som ska döpas om 3 veckor. Skulle vara fantastiskt att ge henne den sim ett minne från den stora dagen!
Deb påminner om henne vår morgontrötta lilla tjej! ❤️ Hoppas hoppas!

helenar sa...

Jag köpte ett kramdjur, en leksakshund till mamma, 88 år och dement, för vi har märkt att hon pratar mer med djur än med människor. Hon blev mycket förtjust och hade den med överallt. På natten låg den så tyst på hennes bröst och gav henne trygghet och sällskap. Idén kom när jag läste i tidningen att de provat en robotkatt bland senildementa. Robotkatten blir varm och spinner. Hunden är på rymmen sedan ett halvår så ugglan kan få ersätta henne.

Fredrika sa...

En söt, rosa liten dunboll,
Skulle hemma spela stor roll.
Iris, vår lilla tjej,
Behåller gärna denna grej.
För nu hon vid en annan uggla fattat tycke,
Och vi har letat efter en liknande jättemycke.
Tyvärr finns den inte längre i lager,
Jag hoppas hon denna uggla tager.

Eva sa...

Farmhouse har så mycket fint! Jag hoppas att den här ugglan kan bli en gåva till mitt barnbarn. En varm, mjuk och trygg vän när det är dags för vila. Önskar jag alltid kunde finnas där för henne men det är flera landskap oss emellan.

Ulrika sa...

Jag kan inte rimma, men hoppas ändå vinna. ❤️

Kristin b sa...

Å om jag vann denna fina uggla så skulle jag ge den till en av mina bästa vänner som bor alldeles för långt från mig. Jag är hennes besserwisser och ugglan skulle få påminna henne om mig när vi inte ses!

Unknown sa...

Denna söta uggla skulle göra lycka hemma hos oss och skulle hamna i gott sällskap med morgontrötta barn.

Karolina_Blogg sa...

Åhh Åhh vilken underbar tävling denna härliga söta uggla skulle bli så bra att ge min systerson Lewis i födelsedagspresent nu i november när han fyller 3 år , han skulle bli så glad ���� Han älskar ugglor lika mycket som hans moster och en rosa uggla gör det ännu mer härligt , hoppas hoppas ��������